Mr.Sxeh hackad
2 posters
Noxious :: Noxious Forum :: Övrigt Snack
Page 1 of 1
Mr.Sxeh hackad
Hej glada pojkar,
Sxeh här, ni vet den där heta roguen som sa att det inte var några traps i rummet (A)
I alla fall så har jag förlorat mitt account till en hacker, som tagit allt gear och jag kommer nog inte få tillbaka det inom 3 dagar i alla fall. Men jag ska säga till så fort något händer, blizzard är så sega när det gäller att få tillbaka accounts. Så räkna kanske inte för hårt på att jag kan vara med på LK :/
Ville bara ge er en heads-up och hoppas att jag inte hade tillgång till något i guildbanken
Sxeh här, ni vet den där heta roguen som sa att det inte var några traps i rummet (A)
I alla fall så har jag förlorat mitt account till en hacker, som tagit allt gear och jag kommer nog inte få tillbaka det inom 3 dagar i alla fall. Men jag ska säga till så fort något händer, blizzard är så sega när det gäller att få tillbaka accounts. Så räkna kanske inte för hårt på att jag kan vara med på LK :/
Ville bara ge er en heads-up och hoppas att jag inte hade tillgång till något i guildbanken
Mindgames- Posts : 4
Re: Mr.Sxeh hackad
och hade jag tillgång till något så ska jag naturligtvis betala tillbaka varje öre av det. Så oroa er inte för mycket om det i så fall.
Ok. så jag hade helt fel om hur lång tid det skulle ta, jag har redan fått tillbaka accountet och alla items så jag är redo för raid igen
hehe, jag har alltid undrat hur man får sitt account hackat?
kanske kan få svar på det nu då xD
det var ju tur att du fick dina saker tillbaka i alla fall
Gruvmonstret
kanske kan få svar på det nu då xD
det var ju tur att du fick dina saker tillbaka i alla fall
Gruvmonstret
Gruvmonstret- Posts : 12
Noxious :: Noxious Forum :: Övrigt Snack
Page 1 of 1