Noxious
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Sxeh - Mutilate Rogue

2 posters

Go down

Sxeh - Mutilate Rogue Empty Sxeh - Mutilate Rogue

Post  Mindgames Tue Sep 07, 2010 11:54 pm

===================================================
Karaktär Information
===================================================
Karaktärsnamn: Sxeh
Ras: Orc
Klass: Rogue
Talent Spec 1&2: Mutilate PvE & Mutilate PvP
Professions: Inget värt att nämna
Armory Link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kazzak&cn=Sxeh

===================================================
Raiding Experience
===================================================

Classic: -- (Började inte spela förens någon månad in på TBC)

TBC: Karazhan, Zul'Aman, Tempest Keep, Gruul's Lair, Magtheridon's Lair.

WotLK: OS10/25(25 3D), VoA10/25, EoE10, RS10(whipade på halion på 5% mne jag räknar det ändå), Naxx10/25, Onyxia10/25, TotC10/25, Ulduar10/25 har klarat ca 6 bossar där inne. ICC10 8/12 på min priest, ICC25 4/12.

OBS. alla dessa var på olika karaktärer, t.ex. allt i TBX gjordes på min mage och det mesta i WotLK är gjort på min priest eller paladin.
===================================================
Generella Frågor
===================================================

Hur gammal är du? 18

Hur länge har du spelat WoW? ca 3 år

Varför ansöker du till Noxious? Jag vill ha en "nordisk"-guild för att kommunikationen blir mycket bättre och man lär känna varandra på ett bättre sätt och på så sätt även kan ha kul när man raidar tillsammans, men mest av allt för att ni har 10man progress i fokus vilket är precis vad jag vill ha.

Varför ska vi ta in just dig? Jag tror att jag har bra erfarenhet i raids och jag klagar inte när man wipe'ar 7 ggr i rad. Jag tar alltid med flaskor och jag skaffar de bästa enchants och gems till allt mitt gear. Är också Jewelcrafter på min priest, så jag kan göra gems till er utan någon betalning.

Vad gillar du att göra mellan raids? PvP eller wallclimba på min priest för det mesta om ni menar inom WoW. Annars så chillar jag och kollar på film/serier på min laptop : )

Lägg till lite information om dig själv: Är just nu arbetssökande så har mycket fritid, finns egentligen inte så mycket att berätta. Jag sitter och slöar mest om dagarna och spelar olika spel, gillar också att dra runt på stan med mina polare. Bor i Borås för övrigt.

Tack för att ni tog er tid och hoppas jag hör från er snart Wink

Mindgames

Posts : 4
Join date : 2010-09-07

Back to top Go down

Sxeh - Mutilate Rogue Empty Re: Sxeh - Mutilate Rogue

Post  Nelio Wed Sep 08, 2010 10:02 am

Hej,

Ditt gear är ju lite out of date, vi har ett snitt på ungefär 5700 GS i våran guild.
Men det är absolut inte viktigast, om du är en duktig spelare som är självgående och kan din klass utan och innan så det bättre än nån som inte kan spela och har bra gear.
Så jag tänkte om vi invitar dig på en trial och så gör du allt du kan för att fixa upp ditt gear så får vi se hur det går.

om du samtycker så kan du viska en officer in-game.

Nelio

Posts : 15
Join date : 2010-05-07

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum