Noxious
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Nattus, ret/prot pala

3 posters

Go down

Nattus, ret/prot pala Empty Nattus, ret/prot pala

Post  Nattus Fri Dec 03, 2010 4:38 pm

===================================================
Karaktär Information
===================================================
Karaktärsnamn: Nattus
Ras: Tauren female
Klass: Paladin
Talent Spec 1&2: Ret och prot
Professions: Inscr & engi
Armory Link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kazzak&cn=Nattus

===================================================
Raiding Experience
===================================================

Classic: aq20/zg/mc/bwl

TBC: Sunwell pre nerfs!

WotLK: 11/12 icc10

===================================================
Generella Frågor
===================================================

Hur gammal är du? 20 år

Hur länge har du spelat WoW? köpte det 1-2 dagar efter det kom ut.

Varför ansöker du till Noxious? Eftersom jag är ny på servern och flyttade hit för en nära vän spelar här så tänkte ja att det kunde va kul att komma in i någon guild. Och eftersom ni var svenskar så blev det ett + i kanten Wink. Sen självklart, alltid roligt att lära känna ny spelare och prova på nya raids och andra aktiviter på wow =)

Varför ska vi ta in just dig? Jag har hög paladin experience då ja lirat det sedan hela tbc fram till idag, har provat på alla de olika speccen och satt mig in i dom ordentligt. dvs jag är en grymm pala helt enkelt Wink. Jag tror att ibland kan man ha nytta av någon som kan hoppa in om ni är 1 för lite eller om 1 måste gå.

Vad gillar du att göra mellan raids? Jag umgås med min blivande sambo då vi håller på att renovera ett hus att bo i. Jag brukar även jobba lite hem omkring samt aktiviteter med mina voffsingar =) + Jag pluggar!

Finns det någon dag i veckan du inte kan raida? - Och kan du stanna till slutet av varje raid? Jag är väldigt osäker på när ja kan va med och raida men en dag jag är så gott som 100% säker att ja kan är på söndagar och då kan ja köra från 18-00 om de vore så. under vardagarna har jag oftast svårt då ja måste rasta hundar/köra omkring på folk, laga mat, mm och det sker någon gång mellan 18-21.00. vissa dagar är de lugnare och då kan ja va med, men det är svårt att veta innan samma dag. Därför ansöker jag om att få va Casual större delen med och bara få hoppa in om det är behövligt då ja hinner.

Lägg till lite information om dig själv: Jag är en kille på 20 år som heter Fredrik. Jag tycker om att va ute mycket på sommaren men inte på vintern Wink Brukar sitta o lira så ofta jag hinner och de blir endå en hel del. På min övriga fritid tycker jag även om att hålla på med motorer, dock har jag slarvat mycket med det på senaste då ja inte haft råd med något nytt roligt fordon att leka med. Just nu studerar jag men kommer sluta med det i sommar. Jag har även mina små jobb som kommer me jämna mellarnum och jag hjälper även till att sköta om gården ja bor på. Om de är något annat ni undrar över så type it down =)

// Fredde

Nattus

Posts : 4
Join date : 2010-12-03

Back to top Go down

Nattus, ret/prot pala Empty Re: Nattus, ret/prot pala

Post  Gruvmonstret Fri Dec 03, 2010 5:22 pm

Jag tycker om att va ute mycket på sommaren men inte på vintern
agree!

+1 på social/casual
det är ju alltid roligt med några extra dåliga skämt om dagarna =)

Lycka till!

Gruvmonstret

Posts : 12
Join date : 2010-05-02
Age : 34

Back to top Go down

Nattus, ret/prot pala Empty Re: Nattus, ret/prot pala

Post  Nelio Mon Dec 06, 2010 11:24 am

Det är ju alltid trevligt med lite folk i guilden, så why not.
viska en officer in-game för din invite.

Nelio

Posts : 15
Join date : 2010-05-07

Back to top Go down

Nattus, ret/prot pala Empty Re: Nattus, ret/prot pala

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum