Noxious
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Chúlo - Warrior - Prot/Fury

2 posters

Go down

Chúlo - Warrior - Prot/Fury Empty Chúlo - Warrior - Prot/Fury

Post  Chulo Fri May 07, 2010 10:35 pm

===================================================
Karaktär Information
===================================================
Karaktärsnamn: Chúlo
Ras: Tauren
Klass: Warrior
Talent Spec 1&2: Protection / Fury
Professions: Mining / Enchanting
Armory Link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Emeriss&cn=Ch%C3%BAlo

===================================================
Raiding Experience:
===================================================

Classic: --

TBC: Black Temple - The Eye - Sunwell.

WotLK: Naxxramas (inte hela) - Ulduar (Annan Character) - Onyxia (annan Character) - VoA.

===================================================
Generella Frågor:
===================================================

Hur gammal är du? 15 år

Hur länge har du spelat WoW? sedan 2007 men har under perioden tagit lite "breaks" på ungefär 3 veckor.

Varför ansöker du till Noxious? jag har letat efter en svensk, Casual och aktiv guild länge och tror att jag äntligen har lyckats hitta en.

Varför ska vi ta in just dig? jag har bra humor men kan även vara seriös när det behövs och har flertal med raiding exp.

Vad gillar du att göra mellan raids? nästan vad som helst. Rp, Grinda daylies, göra Heroics, PvP med mera... Smile

Lägg till lite information om dig själv: jag är en 15 åring skåning som spelar väldigt mycket på fritiden. Pga skolan så är det svårt med bestämda raiding tider. jag älskar PvE mer än något annat i WoW och anser vara väldigt bra på det. ( enligt mig själv Smile ) jag skriver även musik på fritiden. (även om WoW Shocked ) spelar ofta med kompisar och pratar med dessa på skype under tiden. har även ventrilo om det skulle användas inom guildet.

Tackar i förhand
//
Kevin (AKA Chúlo) lol!

Chulo

Posts : 1
Join date : 2010-05-07

Back to top Go down

Chúlo - Warrior - Prot/Fury Empty Re: Chúlo - Warrior - Prot/Fury

Post  Source Mon May 10, 2010 9:55 am

Hej,

ditt gear är något för dåligt för att börja raida ICC med oss.

Men vi vill gärna ta in dig som trial. Under denna period får du försöka geara upp/gemma/enchanta så mycket som möjligt, även med våran hjälp såklart.

Skriv till mig in-game

/Pjuuk

Source
Admin

Posts : 35
Join date : 2010-04-28

https://noxious.forumotion.com

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum