Noxious
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Resto shaman, casual

Go down

Resto shaman, casual Empty Resto shaman, casual

Post  Ursing Sun Dec 19, 2010 5:33 am

===================================================
Karaktär Information
===================================================
Karaktärsnamn: Eropha
Ras: Tauren
Klass: Shaman
Talent Spec 1&2: Resto/Enhancement
Professions: LW(låg) skinning full
Armory Link: http://eu.battle.net/wow/en/character/kazzak/eropha/simple

===================================================
Raiding Experience. Raidade inget i Vanilla, var la för noob då Razz TBC spelade jag nästan ingenting i. Wotlk raidade jag med ett svenskt guild i början och drog Naxx samt lite uld. Släppte sen det pga dålig GL som tog alla loots :/ Körde väldig casual under slutet och la tiden jag inte var med kompisar eller gjorde skolarbete på WoW. Blev 5 bossar och massa fails med dåliga groups i ICC.
===================================================

Classic:Nada

TBC:0

WotLK: Naxx, lite uld, OS samt 5 bossar i ICC.

===================================================
Generella Frågor
===================================================

Hur gammal är du? 18

Hur länge har du spelat WoW? Sedan mitten av vanilla, har varit lite till och från.

Varför ansöker du till Noxious? General chatt i ogr. Vill la ha ett raiding guild där jag kan ta ledigt ifall jag behöver plugga m.m

Varför ska vi ta in just dig? Lägger tid på att läsa på bossar. Slackar inte och försöker ägna tid på att få bra relationer mellan mig å andra members. Lutar lite åt ranken social om ni fattar.
Vad gillar du att göra mellan raids? Antingen farma rep, köra PvP eller rand HCs

Finns det någon dag i veckan du inte kan raida? - Och kan du stanna till slutet av varje raid? Beror helt på när raiden slutar, går i en skola en bit ifrån hemmet så får la gå upp 5.30 varje dag. Äter middag med familjen, så det funkar inte att gå ifrån för "dataspel"

Lägg till lite information om dig själv:Social 18 åring som allmänt gillar tv spel och dataspel. Har inget emot posetiv kritik. Kan prata över skype eller vent, nema problema.
Har inget problem med att bara vara inne för att snacka med folk Smile.

Ursing

Posts : 1
Join date : 2010-12-19

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum