Noxious
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

tankadin, Nelay.

Go down

tankadin, Nelay. Empty tankadin, Nelay.

Post  Gravbil Fri May 14, 2010 12:57 am

===================================================
Karaktär Information
===================================================
Karaktärsnamn: Nelay
Ras: Bögskiten nr.1 Belf male
Klass: paladin
Talent Spec 1&2: Holy/Prot
Professions: Insc/Herb, ingen aning varför dock. Ska raisa jc/mining inom snarast
Armory Link:http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Emeriss&cn=Nelay

===================================================
Raiding Experience:
===================================================

Classic: MC, BWL

TBC: Karazhan, SSC, Gruul, TK.

WotLK:
Naxxramas 15/15
OS 4/4 + nighfall & twilight vanquisher
Malygos 1/1
Ulduar 13/13
ToC 4/4
ICC 0/12, men detta är inga probs, kan mer taktiker än blizzard kan.

Ha även i tanke att jag gjort det mesta av detta på min gamla hunter Zhahur, och min förra paladin. Som jag tråkigt nog fått suspended av blizzard.

===================================================
Generella Frågor:
===================================================

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat WoW? 3-4 år typ

Varför ansöker du till Noxious?
Anledningen är att finna ett guild med så laidback raiding som möjligt med ändå mycket seriöst när det väl kommer till kritan. Sedan att min käre broder (boriis) spelar här inverkar ju självklart eftersom jag gärna spelar lite med han.

Varför ska vi ta in just dig?
För jag är just det ni verkligen behöver, en person som vet mer än gemene man när det gäller raiding. Jag är en mycket erfaren wowspelare med mycket raiding experiance bakom mig då jag spelat i många topserver guilds under raidprogress.

Vad gillar du att göra mellan raids?
Stå i dalaran och se allmänt ful ut, farma emblem, pvpa, farma guld och rep. Och göra allmänt störda achievments.
Ute i verkliga livet om vi även ska dra in det lite, så umgås jag med polare när tillfälle ges, leker smart i skolan och städar huset, jagar även katten ibland.

Lägg till lite information om dig själv:
Nydingad 16åring, populärare än vad som igentligen är hälsosamt, brunblond karlstadbo som är smartare än de flesta, men även hysteriskt bra på att hitta på sjuka saker (går i släkten, hör med boriis). Dricker vatten, äter kaninmat och tränar, spelar wow och age of empires. Leker med polare, åker longboard. Uppfinnare av hjulet och förespråkare i saltismen!

Over and out, Nelaythepaladin

Gravbil

Posts : 8
Join date : 2010-05-14

Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum