Noxious
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Foxcat MM hunter

2 posters

Go down

Foxcat MM hunter Empty Foxcat MM hunter

Post  foxcat Sun May 02, 2010 4:34 pm

===================================================
Karaktär Information
===================================================
Karaktärsnamn: Foxcat
Ras: Blelf (so going forsaken när Cata kommer)
Klass: Hunter
Talent Spec 1&2: MM, BM
Professions: Inscription herbalist
Armory Link: http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Emeriss&cn=Foxcat

===================================================
Raiding Experience:
===================================================

Classic: Bara sprungit igenom på lvl 80

TBC: Dito

WotLK: Naxx, OS, Ony, VoA, ToC, ICC fram till lichkungen, allt 10-manna.

===================================================
Generella Frågor:
===================================================

Hur gammal är du?
29

Hur länge har du spelat WoW?
3 år

Varför ansöker du till Noxious?
Jag är svältfödd på socialt umgänge med människor som ser på WoW lite mer laid back. Mitt nuvarande gille består närapå enbart av powerlevlare som spammar gear i gillechatten, och jag har inget emot den spelstilen, men vantvis med att ingen tycks förstå min stil. När jag försöker prata om sådant jag tycker är roligt får jag inga svar. Jag vill hitta likasinnande som tycker det är lika skoj att simma ut 10 minuter till ett fyrtorn för att se om det är fint där, som att ta ned lichis.

Varför ska vi ta in just dig?
Jag är social och tror att jag tillför något till gillechatten. Jag ser hellre spelet positivt än klagar, och jag tycker om att hjälpa vänner. Jag älskar att hitta på saker som inte faller inom raiding/pvpramen, älskar att bara se vad man kan göra i spelet, och medan jag gör detta vill jag dela glädjen över att spela. Jag är inte världsbäst på att räkna spreadsheets. Jag gör mitt jobb i raids och sköter mig som jag ska, jag kan min klass och pewpew, men vad jag allra främst gör är det lite roligare. Raida är kul, inte jobbigt. Många tycks ha glömt det Sad

Vad gillar du att göra mellan raids?
Allt möjligt. Just nu har jag snöat in lite på battlegrounds, men de senaste veckorna har jag farmat rykte med alla möjliga faktioner som en tok. Jag har en tävling med en arbetskamrat där det gäller att leda i achievements points, så vi har jagat massor av sådana på sista tiden. Varför är jag här och inte på Childrens Week? Gaah.

Lägg till lite information om dig själv:
Jag jobbar på ett dataföretag och spelar WoW med arbetskamraterna. Har blivit mycket sådant i år, men normalt ägnar jag mer tid åt kendo. Har blivit gammal och uppskattar allra mest att ha det lugnt omkring mig utan att vara runt och härja Smile

Jag har precis arbetat mig upp till raidrank i mitt gille och får vara med och slå på lichkungen, varför jag inte kan lämna dem utan att veta att jag kommer till ett nytt hem där jag trivs. Om jag får chansen att ta reda på om Noxious är gillet för mig så skulle jag först vilja känna av er med min alt Bonka, lvl 80 prot warrior.

Vi är ett gäng som inte trivs i gillet jag är i nu, och jag har också ett gäng vänner som är gillelösa. Vi har pratat om att starta upp ett skandinaviskt gille, men ingen har känt att de orkar. Om det finns plats kan det vara så att flera av mina vänner är intresserade.

Vi hörs,
Anna

foxcat

Posts : 2
Join date : 2010-05-02

Back to top Go down

Foxcat MM hunter Empty Re: Foxcat MM hunter

Post  Source Sun May 02, 2010 6:32 pm

Hej,

jättebra ansökan!

Jag skriver till dig in-game.


/Source

Source
Admin

Posts : 35
Join date : 2010-04-28

https://noxious.forumotion.com

Back to top Go down

Foxcat MM hunter Empty Re: Foxcat MM hunter

Post  foxcat Thu May 27, 2010 2:30 pm

Hej!
Nu har ni inte sett mig online på ett tag och som det ser ut framöver kan det dröja innan jag dyker upp igen då jag återupptagit min tävlingskarriär i kendo. Jag kliver med andra ord tillbaka från mitt önskemål att bli raider, men stannar gärna kvar i Noxious på mer casual basis.

Ses!
/Fox

foxcat

Posts : 2
Join date : 2010-05-02

Back to top Go down

Foxcat MM hunter Empty Re: Foxcat MM hunter

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum