Noxious
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Boriis - DK

2 posters

Go down

Boriis - DK Empty Boriis - DK

Post  Gruvmonstret Sun May 02, 2010 2:47 pm

===================================================
Karaktär Information
===================================================
Karaktärsnamn: Boriis
Ras: Undead
Klass: Death-Knight
Talent Spec 1&2: Unholy/-
Professions: JC/Mining
Armory Link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Emeriss&cn=Boriis

===================================================
Raiding Experience:
===================================================

Classic: -

TBC: -

WotLK: Anub-Rekhan, Sapph och KT 10 ... Razz inte så extremt mycket, men lär mig snabbt och har en lillebror som har gjort allt utom icc som gärna lär mig.

===================================================
Generella Frågor:
===================================================

Hur gammal är du? 20

Hur länge har du spelat WoW? Sen 1 månad innan WOTLK med en paus på 2 månader över vintern.

Varför ansöker du till Noxious? Jag tycker det verkar vara ett bra guild med tanke på att man inte måste vara med och raida jämt, och det är precis det jag behöver med tanke på jobb etc, kan ju inte sitta uppe hela nätterna på vardagarna!

Varför ska vi ta in just dig? Jag är en engagerad människa som gör det mesta med folk i guildet, hjälper gärna till när jag kan, gillar raiding (Även om jag inte har gjort det så mycket^^) Så de 2-3 timmarna om vardagarna jag syns kommer jag göra vad jag kan för guildets bästa!

Vad gillar du att göra mellan raids? Kör mest Dungeon finder och farmar Marks. Men levlar mining ibland emellanåt.

Lägg till lite information om dig själv: Heter Erik, Bor i karlstad med familjen, Jobbar så ofta det finns jobb, sitter just nu på en projektanställning på ett bygge (7-16 vardagar, ledig helger) Umgås med vänner när det finns tid, gillar wow och vill gärna uppleva raiding. Jag tror det här guildet passar mig perfekt eftersom ni verkar ganska Laidback =)

Tack på Förhand
Boriis - Emeriss

Gruvmonstret

Posts : 12
Join date : 2010-05-02
Age : 34

Back to top Go down

Boriis - DK Empty Re: Boriis - DK

Post  Source Sun May 02, 2010 6:57 pm

Accepterad för en trial!

Försök bara fixa upp dem sista delarna i ditt gear.

Skriv till mig in-game.

/Pjuuk

Source
Admin

Posts : 35
Join date : 2010-04-28

https://noxious.forumotion.com

Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum