Noxious
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Sockit - Holy Pally

2 posters

Go down

Sockit - Holy Pally Empty Sockit - Holy Pally

Post  Sockit Fri Aug 06, 2010 5:13 pm

===================================================
Karaktär Information
===================================================
Karaktärsnamn: Sockit
Ras: Bloodelf
Klass: Paladin
Talent Spec 1&2: Main, holy. Respeccade nyss från prot till retri as second specc
Professions: Jewelcrafting och mining
Armory Link: Sockit
===================================================
Raiding Experience
===================================================

Classic: Onyxia (farmad), MC (farmad), Zul Gurub(farmad), gjort en funrun i Blackwinglair as lvl80, gjort några bossar i ruins of ahn qiraj

TBC: kara(farmad, oh please dont remind me), Gruul(farmad), Zul Aman(farmad), Coilfang(de flesta bossar, minns inte vilka), Tempest Keep (endel bossar farmade), Caverns of time (tror de två första bossarna), Sunwell (funruns at lvl80)

WotLK: Naxx (farmed farmed and farmed, både 10man och 25mans), Obsidian sanctum (farmed), Vault or archwhatshisface (farmad), the eye of eternity (farmad), Ulduar (gjort en del bossar där, minns inte specifikt hur många man blir jag tagen dit så minns jag nog om jag gjort fighten eller inte)

===================================================
Generella Frågor
===================================================

Hur gammal är du? 24

Hur länge har du spelat WoW? Spelade i amerikanska betan, alpha, closed beta och öppen beta för europa. Spelat fram och tillbaka sen dess, har nu kommit tillbaka från ett one year break.

Varför ansöker du till Noxious? Två irl kompis till min pöjkvän spelar i guilden.

Varför ska vi ta in just dig? jag har tuttar, humor, patience, lyssnar bra och ger alltid 200%

Vad gillar du att göra mellan raids? i spelet? instances, springa i en cirkel i dalaran. irl? ligga?

Lägg till lite information om dig själv:.
nyss flyttat hem efter att jag bott 2år in the uk (vilken kan förklara varför jag svänger fram och tillbaka i språket), för närvarande arbetslös (förlåt, det heter tydligen "arbetssökande" nuförtiden), jag kan vara lite grov i munnen ibland, lite halvtaskig humor and so forth. Tack o hej leverpastej! bounce

Sockit

Posts : 1
Join date : 2010-08-06

Back to top Go down

Sockit - Holy Pally Empty Re: Sockit - Holy Pally

Post  Nelio Wed Aug 11, 2010 11:58 am

Hej,

Vi har fullt på healers tyvärr, men du får gärna joina guilden som vän och vara med och raida vid behov.
Om du tycker att det är ok viska en officer så får du en invite.

Nelio

Posts : 15
Join date : 2010-05-07

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum