Noxious
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

viktigt.

Go down

viktigt.  Empty viktigt.

Post  Gravbil Mon Jul 26, 2010 4:04 pm

Hej killar, hoppas ni lever gött på semestern!
Har med mig lite nya bud här,
det är nämligen så att jag och en polare har bytt konton, han spelar numera på paladinen och jag spelar en hunter vid namn Gravbil, på kazzak. Tänkte säga det att han är mer än gärna villig att fortsätta tanka genom ICC, vet ej hur hans tanking kunskaper är men det ska nog vara lugnt då han har spelat en del paladin förr. Men detta är såklart upp till er, Nelio & Source.
Tanken med bytet var att jag än en gång ska få spela hunter, vilket jag tycker är det över lag ROLIGASTE och, det jag är bäst på att spela.
Då jag vet att vi har haft det lite skrangligt med aktiva dps, så hoppar jag mer än gärna in och fyller ut en spot som aktiv dps vid sidan av min kära bror ^^.

Drar lite allmän info om huntern här då,
Gravbil är namnet, lvl 80 orc male.
har inget gear som mäter upp dagens läge, men några dungeons och några BoE's senare så funkar de nog perfekt, sen går det ju pugga icc 10 och toc 10/25 ganska lätt. Så gear är inga problem.
Sen gällande skills från min sida på att spela hunter, så överstiger den de flestas förmåga att plantera utgående nummer, då hunter är det jag har spelat mest och vet mest om.

Drar till stugan en vecka nu, men hoppas ni läser detta och ser det som en möjlighet!
Hade nice
//Hannes

Gravbil

Posts : 8
Join date : 2010-05-14

Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum