Noxious
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Heathshire - Warlock

2 posters

Go down

Heathshire - Warlock Empty Heathshire - Warlock

Post  Heathshire Sat Jun 12, 2010 10:41 am

Karaktär Information
===================================================
Karaktärsnamn: Heathshire
Ras: Undead
Klass: Warlock
Talent Spec 1&2: Aff/Demo(funderar på att byta till Destro som #2)
Professions: 403 Enchanting/13 Blacksmithing(samt 75 på First aid)
Armory Link: (OBS: PvP-gearad. Jag har samma gubbe PvE-gearad också. Dock, så som det är just nu så kör jag BG's för hela slanten Därav PvP-gear. Om ni misstror mig eller av någon annan anledning ännu vill se min gubbe som PvE-gearad så laddar jag självklart upp den).
http://www.mywowarmory.com/profile.php?id=207275

===================================================
Raiding Experience
===================================================

Classic: 0

TBC: 0

WotLK: De flesta 5-mans(FoS, VH, Gund, AN, AK, ToC, CoS etc), Naxx/Ulduar/VoA på 10 man och Ulduar och Naxx på 25-man.

===================================================
Generella Frågor
===================================================

Hur gammal är du? 20

Hur länge har du spelat WoW? Jag började för ca 5 år sedan men spelade bara ca 3 månader. Det var med två andra IRL kompisar och vi spelade i början av gymnasiet. Sen la jag och en av de två av med spelet helt och hållet p.g.a. skolarbete. Den tredje fortsatte med spelet men istället på mitt konto eftersom han tyckte sig ha valt fel klass och ville fortsätta att lira som Warlock(som jag hade valt). Han orkade inte levla en ny gubbe och jag var inte intressad av WoW längre så jag gav honom mitt acc som han sedan har lirat hela tiden på sedan dess.

Ungefär i slutet av Mars i år, 4 år senare, kände han sig färdig med WoW (han bor sedan ett år tillbaka i Sthlm och går på universitetet) medan jag fick förnyat intresse ungefär samtidigt. Vi kände att det vore rimligt om vi bytte igen och så gjorde vi. Så jag tog över accet och det är en ganska bra gubbe jag har fått.

Men jag själv är.. lite av en newb.
Jag har fått grundläggande hjälp av honom via MSN och skype med det allra mesta har jag fått lära mig på egen hand, the long hard way. Jag mindes inte mycket när jag började igen nyligen. Jag knappt mindes nått av WoW alls i början men nu så känner jag att jag har börjat på att fatta ganska mycket av det viktiga. Jag är i den fasen att jag sitter och funderar på hur spell power fungerar med olika gear, den typen av frågor. Men jag ska inte gömma med att jag t.ex. inte har gjort ICC ännu.

Varför ansöker du till Noxious? Just därför att jag känner att jag har en chans att utvecklas tillsammans med er. Jag söker en trevlig men en stabil guild som kan ha förståelse för mig som relativ newbie. Jag har mest fokuserat på PvP hittills eftersom jag kände att där var jag sjukt usel. PvE gick det bättre med.

Noxious verkar vara en ganska bra guild och jag ska erkänna att jag är hoppas att ni tar emot en kille som inte har så där jättemycket erfarenhet utöver de flesta 5-man, vissa 10-man och några få 25-man raids. Och som dessutom fortfarande tills väldigt nyligen inte ens visste om något som Diminishing Returns(något jag fick lära mig efter att jag fearade en resto druid om och om igen och han bara blev immun på slutet trots att jag har ca 130 spell penetration). Men, jag tänker göra ett försök för jag är däremot ganska säker att om jag får en hyffsad hjälp så lär jag mig ganska snabbt. Men jag ska inte sticka under stolen med att om ni söker en nisse med 5 års hardcore raidande erfarenhet så är jag inte den killen Smile



Varför ska vi ta in just dig? Jag tycker att jag är en lagspelare och jag har en bra attityd. Enskilda människor, oavsett hur skillade de är, utgör inte hela lag. Spelar ingen roll om det är sport eller annat. Bara om alla drar åt samma håll så blir det bra.

Dessutom har jag en ganska lång spelvana av MMORPG’s från förr. Jag lirade t.ex. Ragnarok Online ganska länge på casualnivå och fixade min egen server med ett kompisgäng på 5 pers som vi höll i gång ganska framgångsrikt i två år. Sen som jag sa tidigare.. så är jag ganska lättlärd. Jag skulle väl också beskriva mig själv som en hyffsat social nörd Very Happy

Vad gillar du att göra mellan raids? Stänga av datorn ibland? :p Men på WoW är det PvP och Arena. Jag är inte typen som är en alt-o-holic, utan jag fokuserar stenhårt på att bli bra med en enda klass först. Sen får vi se. Men just nu är det bara Warlock som gäller.

Lägg till lite information om dig själv:
20 år, på väg till universitetet. Bor i södra Norrland(hälsingland). De flesta av mina kompisar har flyttat och jag är som sagt själv på vippen men eftersom jag bor i en håla och de flesta jag känner förutom 2-3 pers har åkt så facebookar och lirar jag en del när jag inte badar, solar eller tränar.

Spelmässigt har jag spelat spel sen jag var 7 år. Var helt såld på Pokémon(både spelet och kortspelet) som liten Very Happy
Sen var det Metal Gear Solid och Final Fantasy som tog över. Måste också erkänna att jag har tyckt om FPS som CS eller CoD ganska mycket. Som ni märker är jag en nörd och det är inget jag försöker dölja, jag trivs med mig själv och är ganska social av mig. Samtidigt är jag ganska seriös när jag spelar. Det är en balansgång det där. Man ska ha kul men samtidigt så är det inge bra om man bara lattjar hela dagarna, då blir det inget gjort. Det är min inställning iaf.

Nu fick det bli Wall of Text men så är det, suck it up Very Happy

Heathshire

Posts : 1
Join date : 2010-06-12

Back to top Go down

Heathshire - Warlock Empty Re: Heathshire - Warlock

Post  Source Sat Jun 12, 2010 5:56 pm

tack för en bra ansökan, jag tror dock att det finns bättre guilder för dig för att börja raida med.
Vi har dessutom redan en väldigt aktiv warlock.

Tack

Source
Admin

Posts : 35
Join date : 2010-04-28

https://noxious.forumotion.com

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum